“Ferie”
Anmeldelse av Le Dome

Le Dome
Vurdert som nr. 53 av 430 Restauranter i Rethymnon
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 20. august 2014

Synes Dome har tapt seg på maten de siste årene, men har fine lokaler å god atmosfære. De som jobber der gjør nok sitt beste, enda e det til tider lang vente tid for å få bestilt , å deretter for å få maten.

Dato for besøk: september 2013
Takk, arto2013
DOMERETHYMNO1987, Ιδιοκτήτης på Le Dome, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2014

We have the same quality for almost 30 years, it just seems you have a change of taste and we respect that, we just hope to see you sometime again, and thank you for visiting us.

Anmeldt 20. august 2014

En veldig bra restaurant. God mat, store porsjoner og veldig hyggelig betjening! Kommer definitivt tilbake ved neste anledning :)

Dato for besøk: august 2014
    • Atmosfære
1  Takk, 49Tove65
Anmeldt 5. august 2014

Det er mange gode retter på Dome, og du bør prøve svinekotelettene! Pork shop, et ren nytelse! Stekesmaken var bare fantastisk, prøv selv!

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
Takk, Arne H
Anmeldt 25. juli 2014 via mobile enheter

En plass der du føler deg som en i familien, de tar i mot deg med et stort hjerte, maten er av den ypperste klasse og man finner ikke bedre betjening.

1  Takk, Frode H
Anmeldt 20. juli 2014

Vi var tilbake til Kreta vi var sultende så vi stakk innom dome for litt mat ble møtt av hyggelige kelnere vi bestiller fransk løssluppen ble skuffet smaker som oppvaskvann så kommer biffen den var veldig seig men rødvinen var bra. Hilsen g og nelly.

Dato for besøk: juli 2014
Takk, gunnar f

Reisende som så på Le Dome, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Le Dome? Del dine erfaringer!