“Fantastisk 😃”
Anmeldelse av Le Dome

Le Dome
Vurdert som nr. 61 av 446 Restauranter i Rethymnon
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Kona og jeg var ute å spiste middag her. Begge var veldig fornøyd med både maten og servicen. Anbefales. Irish coffee var en av de bedre vi noen gang har smakt

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, peggy7474

Anmeldt 6. september 2019

Flott matopplevelse med kjempegod service. Maten var kjempegod. Frister til gjentakelse å spise her.
Prisene var også fine

1  Takk, Mobile825880
Anmeldt 20. august 2019

Anbefales. Maten var glimrende og likeså atmosfæren og servicen på stedet. Stedet ligger helt ut mot veien, som er tett trafikkert, men det er mulig å få bort litt inn i lokalet, noe som kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Torleifp
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Første kvelden på ferie betyr Gjenvisitt ..Like godt..og som alktid..god service..ANBEFALES nok en gang!

Takk, Tore H
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Le Dome tilbyr den samme som de fleste langs med stranden, men vi syns maten her skilte seg ut ift de andre. Vi har besøkt plassen flere ganger og har derfor prøvd en del av rettene her. Maten er smakfull og det er store porsjoner. Servicen er bra og betjeningen ee hyggelig. Lokalene er også bra

2  Takk, bj_rnhelgej

Reisende som så på Le Dome, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Le Dome? Del dine erfaringer!