“Fantastisk plass ❤”
Anmeldelse av Le Dome

Le Dome
Vurdert som nr. 41 av 462 Restauranter i Rethymnon
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021

Dette er fast lunsjplass når vi er på Kreta ❤ nydelig mat og fantastisk service! Porsjonene er store (som regel alt for store), og til grei pris. Maten må man ikke vente lenge på. Personale er hyggelige. Rein og ryddig plass. Absolutt favoritt ❤

Takk, HanneG1989

Anmeldt 11. november 2019

Fantastisk restaurant å komme tilbake til år etter år.
Nydelig mat til en overkommelig pris. God mat, rikelige porsjoner, og hyggelig betjening.
Rent og pent.

Takk, svelai
Anmeldt 6. oktober 2019

Nydelig mat og flott service. Kan anbefale å ta turen hit. Moussakaen er fortreffelig. Hyggelig priser også.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Gjest736
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

På Le Dome ble vi stamkunder veldig raskt. Deilige og lekkert tilberedte retter, hyggelig betjening og på alle måter et godt og trivelig spisested vi gjerne besøker igjen!

3  Takk, 938randin
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Kona og jeg var ute å spiste middag her. Begge var veldig fornøyd med både maten og servicen. Anbefales. Irish coffee var en av de bedre vi noen gang har smakt

1  Takk, peggy7474

Reisende som så på Le Dome, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Le Dome? Del dine erfaringer!