“Middag”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Koselig sted langs strandpromenaden. Her får man servert store porsjoner nydelig mat av en trivelig gjeng servitører

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 38evyb

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

4. dagen vi spiser lunch her, og vi vil gjøre det resten av uken. Ser vi er flere. Personlig service, utmerket mat og flott atmosfære. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 856knut
Anmeldt 6. september 2019

Her var det små porsjoner. Lite salat og brød til. Servicen var så som så.
Spiste her kun en gang. Frister ikke til gjentakelse

Dato for besøk: august 2019
Takk, Mobile825880
Anmeldt 4. september 2019

En koselig og hyggelig resturant . Betjeningen er hyggelig og maten er helt topp, med ferske varer som kjøpes hver morgen. Kan trygt anbefale denne Plassen.

1  Takk, HelgeT6
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

En i mengden av restauranter på strandpromenaden. Ingen klare tegn på at de ønsker å gjøre matopplevelsen hverken spesiell eller uvanlig. Kelnere som oppfører seg som kamerater og gjør seg morsomme på kundens bekostning er ikke vår greie. Styr unna om du ikke absolutt må ha et måltid som du har glemt dagen etter.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Evostar

Reisende som så på Thalassa Taverna, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Thalassa Taverna? Del dine erfaringer!