Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Noe slitt, badet er lite, men vi kommer tilbake. Basseng på toppen av hotellet, kan sitte inne eller ute å spise en nydelig frokost, hyggelig betjening. Bytte av rom er ikke noe problem. Internettet på hotellet BØR oppgraderes.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, TorD26
Anmeldt 7. juni 2018

Hyggelig hotell veldig sentralt i Rethymnon. At hotellet er noe slitt veies opp med veldig hyggelig betjening, god frokost, basseng på taket, koselig bakhage, bra renhold og god belligenhet. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, sbm66
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Vi bruker Achillion for andre gang, og det sier vel sitt. Hyggelig betjening, rent og ordentlig, og god frokost. Noe slitent her og der, men absolutt til å leve med. Koselig liten hage bak hotellet, så det er nesten et must å få rom på baksiden. På andre siden er det alltid skygge, pluss litt støy fra gaten. Om vi reiser hit neste år også, og det ser jeg ikke bort fra, så kommer vi til å sende en e-post og be om rom mot hagen. Anbefales for par som ikke er så altfor "bortskjemte", og som liker å bo sentralt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, EllenFieEngen
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Bor på hotellet for andre år på rad, veldig fornøyd med rom, frokost og ikke minst veldig hyggelig betjening. Fikk uten problemer byttet rom da det første var ut mot gata, nytt hyggelig rom mot bakgården i løpet av 5 minutter.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Alf M
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

God plassering, hyggelig og veldig behjelpelig betjening. Vi fikk først ett rom som var vendt mot trafikken, og fikk bytte til ett ut mot bakgården, men der hadde noen røkt sigaretter/sigar, så da fikk vi enda ett rom. «Anything in this life is possible» sa resepsjonisten som er en veldig hyggelig kar. God og variert frokost, ålreite rom med AC og en koselig takterasse med basseng. Vi er fornøyde

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, RichardDalvinn