Trip.com
Travelocity
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Fin leilighet, rent og pent. Utrolig koselig og imøtekommende personale Fint bassengområdet og en liten koselig bar som serverte litt mat og drikke. Stranda bare ett steinkast unna, veldig rent og pent på stranda Fin gåtur til gamlebyen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, MaritaSN
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Koselig og lite hotell rett på stranda. Lite basseng og enkel frokost. 3 km inn til gamlebyen. Startour og hotell.com fungerer greit. Rolig område. Butikk rett utenfor . Noen butikker i nærområde . Vi var 2. Voksene og to barn

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, anderslehn
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Ryddig og rent, sentralt og rimelig. Fint bassengområde, god service og fin kortreist frokost med noe for alle i familien. Gode restauranter rett i nærheten . Supermarked rett over gata. Overraskende bra syden-wifi. .............. Et godt kjøp!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 602mariusf
Anmeldt 24. juni 2016 via mobile enheter

Bodde her i en uke sammen med venner og kjæreste. Hotellet hadde rene, fine og store rom. Stor nok balkong slik at du kan sitte ute. Kjekt badebasseng og veldig kjekke resepsjonister som ytet den beste servicen for deg. Beliggenheten er også super. Få meter til sjøen og få meter til taxisentralen. Det kostet oss 5 euro inn til gamle byen. Skal noe trekkes på er det at du må betale ekstra for ac og hare senger. Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, EllenB316
Anmeldt 20. september 2015 via mobile enheter

Koselig hotell og meget hyggelige folk som jobber der. Få meter fra stranda og fine restauranter I nærheten. Aristea har en fin snackbar som du kan kjøpe enkle lunsretter, kan også kjøpe frokost. Har bodd på Aristea sju ganger og blir og bo der neste gang og neste gang..... ..........

Dato for oppholdet: august 2015
Reisetype: Reiste alene