Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

I år prøvde vi dette hotellet . Og det bestod prøven. Her blir en møtt av en svært vennlig betjening. Rommene er passe store og ikke minst: de er rene og fine. Når i tillegg senga er god og frokosten utsøkt, så må det bli toppkarakter.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Henning L
Anmeldt 3. juni 2018

Hotellet ligger veldig sentralt i Rethymnon, nært til strand og sentrum/gamlebyen. Det var mye trafikkstøy, hotellet ligger ved veldig trafikkerte gater. Bitte liten balkong; det var et tørkestativ til å henge opp på rekkverket, men da var det ikke plass til to stoler. Det lakk fra dusjkabinettet ut på gulvet. Ellers veldig hyggelige folk, bra frokost. Dette er et hotell vi ikke kommer til å besøke igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Else_M190492
Anmeldt 23. desember 2017

Vi bodde i 3 etasje ved bassenget i en hjørneleilighet. Leiligheten var lys og fin, 2 luftebalkonger på rommet. Balkongene var ikke så veldig store men vi hadde jo i tillegg hele bassengområdet som vi kunne bruke, så det gikk helt fint. Personalet var utrolig blide og vennlige. Helt grei frokost i en ganske liten og koselig innredet frokost sal. Dette hotellet ligger i en parallellgate til strandpromenaden, nært både stranden og byen. Vi hadde likevel delvis havutsikt fra den ene balkongen. Det er mye trafikk i krysset ved enden av hotellet slik at dette kan oppleves litt støyende når du sitter ute på balkongen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, karioggeir
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Bodde her i 3 netter og har bare positive opplevelser. Beliggende nær sentrum og kort veg til stranda.
Meget hyggelig personale og deilig frokostbuffé. Rommet var pent med gode senger. Og vinduene isolerte godt mot trafikk fra gata.
Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Kjell R. H
Anmeldt 6. oktober 2015

Dette er et lite hotell som er sentralt beliggende både i forhold til gamlebyen og stranda. Veldig hyggelig personale. Leilighetene er veldig fine, men det er stor forskjell på størrelsene. Vi hadde en nydelig, stor hjørneleilighet med masse skap plass. Vennene våre hadde mye mindre leilighet og lite skap plass. Kunne med fordel vært utleid som små eller store leiligheter og med noe forskjell i pris. Kjøkkenutstyret kan med fordel suppleres, da det manglet mye. Gratis wifi og safe og mulighet for å deponere på strandhåndklær. Bassenget ligger på taket og er ikke stort. Mulighet for å kjøpe frokost.(meget enkel).Hotellet har ikke noe uteområde og ligger like ved en gate med mye trafikk. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Romtips: Hjørnerommene er store
Dato for oppholdet: september 2015