Anmeldt 22. januar 2019

Bodde her to uker i august. Ble tatt i mot av hyggelig betjening som ønsket oss velkommen. Fikk rom i 3. etasje ved bassenget. Enkelt men rent og pent. Noe støy fra trafikken dersom vi satt ute på balkongen. Også plaget av støy fra aircondition-anlegget. Sentral beliggenhet med kort vei til stranden og til sentrum. Delikat og velsmakende frokost. Fikk "complimentary" vin to ganger som dessverre ikke var drikkende. Likevel et svært hyggelig hotell som vi vil tilbake til og som vi kan anbefale.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, _yvindv2015
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

I år prøvde vi dette hotellet . Og det bestod prøven. Her blir en møtt av en svært vennlig betjening. Rommene er passe store og ikke minst: de er rene og fine. Når i tillegg senga er god og frokosten utsøkt, så må det bli toppkarakter.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Henning L
Anmeldt 3. juni 2018

Hotellet ligger veldig sentralt i Rethymnon, nært til strand og sentrum/gamlebyen. Det var mye trafikkstøy, hotellet ligger ved veldig trafikkerte gater. Bitte liten balkong; det var et tørkestativ til å henge opp på rekkverket, men da var det ikke plass til to stoler. Det lakk fra dusjkabinettet ut på gulvet. Ellers veldig hyggelige folk, bra frokost. Dette er et hotell vi ikke kommer til å besøke igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Else_M190492
Anmeldt 23. desember 2017

Vi bodde i 3 etasje ved bassenget i en hjørneleilighet. Leiligheten var lys og fin, 2 luftebalkonger på rommet. Balkongene var ikke så veldig store men vi hadde jo i tillegg hele bassengområdet som vi kunne bruke, så det gikk helt fint. Personalet var utrolig blide og vennlige. Helt grei frokost i en ganske liten og koselig innredet frokost sal. Dette hotellet ligger i en parallellgate til strandpromenaden, nært både stranden og byen. Vi hadde likevel delvis havutsikt fra den ene balkongen. Det er mye trafikk i krysset ved enden av hotellet slik at dette kan oppleves litt støyende når du sitter ute på balkongen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, karioggeir
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Bodde her i 3 netter og har bare positive opplevelser. Beliggende nær sentrum og kort veg til stranda.
Meget hyggelig personale og deilig frokostbuffé. Rommet var pent med gode senger. Og vinduene isolerte godt mot trafikk fra gata.
Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2017