Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Litt små rom. Ellers et fantastisk lite og koselig familie hotell. Hyggelige folk som driver hotellet. Rent og pent overalt. Rett ved stranden. Flotte restauranter rett ved hotellet. Vi kommer igjen. Takk

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Nonnon123
RetLeonidas, Manager på Leonidas Hotel & Apts, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2018

We appreciate that you chose our hotel for your holidays, also we thank you very much for your great review.
We will be glad to offer our services again.

Anmeldt 6. september 2017

Et koselig lite, familiedrevet hotell. Mottakelsen er upåklagelig. Alle gjester blir tatt vel imot. Enten de er der for første gang, eller er gjengangere som oss. Rommene/leilighetene er delikate og inneholder det mest nødvendige av kjøkkenutstyr.Sengene holder høy standard i forhold til hva man ellers får i Hellas. renholdet ute og inne er upåklagelig.

Vil du ikke på stranden kan du nyte tiden i en rolig hage med eget basseng.

Gratis WIFI men god kapasitet er absolutt ett pluss

Romtips: Hotellet ligger inne i ett trangt smug. Den hyggeligste utsikten får du hvis du får rom inn mot bassenget
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Hege S
RetLeonidas, Manager på Leonidas Hotel & Apts, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Thank you very much for taking the time to review our property. It is always heartwarming to hear that you are satisfy with your accomodation in our hotel and specially with our services but more with our staff, we appreciate for the high evaluation..

Anmeldt 23. mai 2017

Vi tilbragte en uke her i begynnelsen av mai-17. Fint hotell med god standard og nyoppussede rom. Koselig uteområde med fint basseng og godt med solsenger.
Hyggelig betjening og frokost utover hva vi forventet! Kort vei til strand og inn til gamlebyen. Anbefales!

Romtips: Rom i 5 etasje var nyoppusset
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, olaughaugsbak
RetLeonidas, Manager på Leonidas Hotel & Apts, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2017

Thank you very much for your review, we appreciate it and we wish you visit our hotel again!

Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Familie, 10 personer, 4 generasjoner hadde en fantastisk uke her i april 2017.
Et flott, velstelt, familiedrevet hotell med en perfekt beliggenhet. Hotellet ligger skjermet like ved strandpromenaden og med kort veg til gamlebyen.
Flotte, rene rom. Flott uteområde med gode solsenger, to basseng og velholdt vegetasjon.
Enkel, men svært smakfull frokost.
Familien som driver hotellet gir service til fingerspissen. De skapte en uvanlig god atmosfære.
Her får du mye for pengene.
Anbefaler dette hotellet på det sterkeste.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, Sam A
Anmeldt 16. juni 2016 via mobile enheter

Pent hotell med hyggelig betjening og pene rom.
Rommene ble rengjort hver dag som er flott når man hele dagen er på stranden.
Vi hadde rom mot gaten, dermed har vi andre hus helt opp i oss. Beste rom er nok mot hagen.

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, gre-odd