“En pause i trappen”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Etter en vandring rundt Fortezza passer det perfekt med en pause her. Hyggelig betjening, artig å kunne sitte i trappa å nyte noe kaldt i glasset. Veldig gode potetchips

Dato for besøk: april 2018
Takk, Lisbeth L

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her på familiemiddag. Det var koselige omgivelser og nydelig mat.
Betjeningen var veldig hyggelige, og både voksne og barn koste seg.

Tusen takk!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, sharonf673
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 8 som spiste her. Veldig hyggelig betjening. Forretten med grillristet brød, tomatjam og auberginesalat var veldig god. Til hovedrett spiste vi biff og kyllingrett med fetaostsaus. Alt smakte nydelig, men vi savnet litt ordentlig potettilbehør- kjøttet ble nemlig servert med hjemmelaget potetgull.

2  Takk, AneHas
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Typisk gresk koselig restaurant. Vertskapet gjorde sitt til at vi følte oss velkommen. God mat, med litt for store porsjoner for oss som liker å spise opp maten vår. Avsluttet kvelden med noen raki i lag med Vassilis sjøl. Skal absolutt tilbake dit.

1  Takk, 896linew
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Deilige småretter og hjemmelaget chips
Nydelig dagens fisk og flott anretning .
Hyggelig og imøtekommende betjening

Takk, oletony

Reisende som så på Vassilis Restaurant, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Vassilis Restaurant? Del dine erfaringer!