“Gorgona”
Anmeldelse av Gorgona

Gorgona
Vurdert som nr. 21 av 462 Restauranter i Rethymnon
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Smilende og flinke personale. God mat. Herlig atmosfære.Tar godt i mot oss. Toalettet er oppusset og rent

Takk, Ossto2

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi kommer tilbake og tilbake, år etter år. Bare elsker denne flotte og avslappede restauranten. Føles oss så velkommen og ivaretatt. Betjeningen er så imøtekommende og vennlige!!!

Takk, worldlover2014
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Hvis du er typen som blir sjarmert av Norske gloser fra servitører som har jobbet rundt Nordmenn i femten år eller er på fornavn med en servitør som du traff i fjor, er dette plassen for deg - er du derimot ute etter et godt måltid finns det fantastisk bedre alternativer. Vi prøvde lasagnen her, men ble meget skuffet. Maten var tørr og smakløs. I tillegg var det noe dyrere her enn stort sett alle plasser vi besøkte denne ferien. Servicen er god, men som nevnt innledningsvis ødelegges inntrykket av at man lirer av seg ulike gloser og fraser man har lært seg på norsk. Bruk heller tiden på å se om gjestene mangler noe.

1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Besøkte stedet med familien på tre, men ble dessverre skuffet. Stedets servitører snakker «norsk» hvilket de selv åpenbart «imponerte med». Vi voksne spiste lasagne som garantert ikke var dagens mat- den var tørr og virket å bestå av pasta og ketsjup. Vi betalte i tillegg over 60 euro- noe som er over snittet i byen, og alt for dyrt for så dårlig mat. Synd, trist og leit. Vi kommer ikke igjen.

Takk, Linn399
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi har spist lunsj her flere dager nå, og syns de har meget god service og mat. Vil spesielt anbefale club sandwichen! Appelsinjuicen er også god.

1  Takk, emma-200321

Reisende som så på Gorgona, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Gorgona? Del dine erfaringer!