“Matservering og service.”
Anmeldelse av Gorgona

Gorgona
Vurdert som nr. 23 av 460 Restauranter i Rethymnon
Anmeldt 17. september 2021

Vår absolutte favoritt Taverna. God mat og service av høy klasse. Både til frokost lunsj og middag. Alle de hittil 8 årene vi har besøkt Gorgonas. Og det blir flere.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 927st_leg

Anmeldt 18. august 2021

Fantastisk god service, god mat til ein ok pris. Best på Gresk. Skordalia med greske pølser og Kvitløksreker etter "gammel" oppskrift

Takk, 378atles
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Smilende og flinke personale. God mat. Herlig atmosfære.Tar godt i mot oss. Toalettet er oppusset og rent

Takk, Ossto2
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi kommer tilbake og tilbake, år etter år. Bare elsker denne flotte og avslappede restauranten. Føles oss så velkommen og ivaretatt. Betjeningen er så imøtekommende og vennlige!!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, worldlover2014
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Hvis du er typen som blir sjarmert av Norske gloser fra servitører som har jobbet rundt Nordmenn i femten år eller er på fornavn med en servitør som du traff i fjor, er dette plassen for deg - er du derimot ute etter et godt måltid finns det fantastisk bedre alternativer. Vi prøvde lasagnen her, men ble meget skuffet. Maten var tørr og smakløs. I tillegg var det noe dyrere her enn stort sett alle plasser vi besøkte denne ferien. Servicen er god, men som nevnt innledningsvis ødelegges inntrykket av at man lirer av seg ulike gloser og fraser man har lært seg på norsk. Bruk heller tiden på å se om gjestene mangler noe.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, bj_rnhelgej

Reisende som så på Gorgona, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Gorgona? Del dine erfaringer!