“Supert serveringssted”
Anmeldelse av Gorgona

Gorgona
Vurdert som nr. 27 av 461 Restauranter i Rethymnon
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Utmerket service, meget hyggelig betjening og ikke minst utrolig god mat. Rent og ryddig. Meny på både skandinavisk og andre europeiske språk. Rask servering etter bestilling. Alltid hyggelig avslutning på måltidet. Anbefaler alle som besøker Rethymnon å ta turen innom langs strandpromenade

Dato for besøk: september 2021
Takk, 460lailal

Anmeldt 17. september 2021

Vår absolutte favoritt Taverna. God mat og service av høy klasse. Både til frokost lunsj og middag. Alle de hittil 8 årene vi har besøkt Gorgonas. Og det blir flere.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 927st_leg
Anmeldt 18. august 2021

Fantastisk god service, god mat til ein ok pris. Best på Gresk. Skordalia med greske pølser og Kvitløksreker etter "gammel" oppskrift

Takk, 378atles
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Smilende og flinke personale. God mat. Herlig atmosfære.Tar godt i mot oss. Toalettet er oppusset og rent

Takk, Ossto2
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi kommer tilbake og tilbake, år etter år. Bare elsker denne flotte og avslappede restauranten. Føles oss så velkommen og ivaretatt. Betjeningen er så imøtekommende og vennlige!!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, worldlover2014

Reisende som så på Gorgona, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Gorgona? Del dine erfaringer!