“Her ønsker de ikke lenger besøk av turister.”
Anmeldelse av Tango Mar Restaurant

Tango Mar Restaurant
Vurdert som nr. 42 av 428 Restauranter i Paros
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 4. september 2021

Jeg har besøkt denne strandbaren mange ganger gjennom mer en tyve år. Bestandig har det vært bra her. Men nå er 60 % av alle solsenger og bord i restauranten reservert hele dagen. Disse står helt tomme hele dagen. Kommer du nå etter Kl. 10.00 så sier de dessverre her er fullt. Så peker nesten alle gjester på tomme stoler og bord, men får til svar de er nok reserverte. Veldig merkelig praksis er det blitt på dette som var så bra sted ved en veldig fin strand. Anbefaler ikke dette sted da det er nok av andre steder som ønsker turister velkommen. Skygg unna.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Tore T

Anmeldt 18. september 2019

Her har jeg vært mange ganger. Dette er stranden jeg som regel bader på når jeg er i Paros. Solsenger er gratis, mat kan også bli servert ved solsengen. God kvalitet på alt med hurtig servering.
Jeg besøkte stedet senest i går. Da var en kelner uheldig og knuste et glass. Dette ble tatt meget alvorlig da gjester jo går barbente. Området ble straks sperret av med sperre bånd. Kost og støvsuger ble tatt i bruk omgående av to personer som kom til. Kelner fikk litt kjeft. Kunne et glass spon ha kommet ned til solsengen min? Det øvre lag med sand ble fjernet helt. Området helt avsperret i sikkert 30 min for grundig rengjøring. Alle kan være uheldige. På dette stedet er det i alle fall orden i sakene.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Tore T
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

En restaurant i forbindelse med stranden og solsenger. Vår aller første tur til Paros for å treffe på bekjentskaper i forbindelse med ferien. Maten var fantastisk , det samme var servicen inne på restauranten . Sengene var gratis å låne, men syntes man kunne fått servert vin og øl i glass og ikke i plastglass nede på stranden.

Dato for besøk: september 2016
Takk, bentej2014
Anmeldt 29. juni 2016 via mobile enheter

Perfekt plass til lunsj og forfriskninger på stranda ☺️ nyoppusset og flott beliggenhet. Absolutt verdt en tur hut :) rett på stranden!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Rachel H
Anmeldt 1. april 2016

Besøkte stedet et par gangen på våre turer rundt på Paros. God mat, hyggelige folk som gav god service. Nydelig strand.

Dato for besøk: september 2015
Takk, FilaNorway

Reisende som så på Tango Mar Restaurant, så også på

Har du vært i Tango Mar Restaurant? Del dine erfaringer!