“Romantisk og koseli italiensk stil 10 poeng 💐😎”
Anmeldelse av Cuore Rosso

Vurdert som nr. 4 av 456 Restauranter i Paros
Anmeldt 6. september 2022 via mobile enheter

Fantastisk pizza topp service
Var fullt når vi kom dit men sa hun kunne ringe når de blei ledi bord så vi gikk i gamlebyen og titta å så ringte tlf etter ca 1 time velkommen bordet er klart👍

Dato for besøk: september 2022
Takk, Pioneer03085878982
Chiara M, Proprietario på Cuore Rosso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2022

Thank you so much!!!!♥️♥️♥️♥️
We try to do our best to make our customers happy!
Thanks for the 10 points !!!

Anmeldt 9. august 2019

Utrolig god pizza! Jeg hadde Margarita, følget mitt hadde andre pizza og vi alle var veldig fornøyde. Dessertene deres er også gode!

Det anbefales å reservere bord på kveldstid, da det fort blir kø.

Hyggelige ansatte!

Dato for besøk: august 2019
Takk, KarolineME90
Chiara M, Proprietario på Cuore Rosso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2019

Thanks for the Great review!
We want our pizzas to remain in the hearts of our customers.
The products we use are high quality Italians, we want to give you the best!

Se you next year

The Italian Pizza Specialist

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Maten var perfekt, stemningen god, servicen upåklagelig, og prisene var fine. I tillegg fikk vi gode tips om vin, samt en forrett til å spise på mens vi ventet på maten. Prikken over I’en var en chiliblanding som kom med pizzaen👌 Så bra at vi kom tilbake dagen etter!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tobias S
E5564GDchiaram, Proprietario på Cuore Rosso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2020

Thanks for having dinner at Cuore Rosso.

We do our best to make you have an unforgettable experience, we are happy when we read fantastic reviews like yours, thanks!

Our peperonciono comes from Puglia and we are happy that you enjoyed it, all our ingredients are carefully selected and 95% of customers recognize their quality and goodness, as evidenced by our reviews.

See you and come back soon!

The Pizza Specialist

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Cuore Rosso har den beste pizzaen på hele Paros. Perfekt tykkelse på Pizzaen, gode sammensetninger og personalet er hyggelige og serviceinnstilte. De ga blant annet smykke til alle barnene som var med!

Det eneste som var negativt var at det sto for mye på menyen som gjorde det vanskelig å vite hvilken pizza du skulle velge.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Karianneaa

Thanks for having dinner at Cuore Rosso.

See you and come back soon!

The Pizza Specialist

Anmeldt 5. august 2018

Restauranten ligger ikke til slik at du lett oppdager den. Jeg så et skilt fra hovedgaten hvor det stod noe med "Italian restaurant garden" eller noe slikt. Gikk noen gater bakover før dette dukket opp. Vi ble vist bak i en kjempehyggelig hage med god atmosfære, og fikk servert veldig god italiensk mat av hyggelige italienske (?) kelnere. Vi bestilte 2 pizza og 2 lasagner, og alle fire av oss var enig om at dette var den beste italienske maten vi har smakt. Har aldri spist så god lasagne. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mette Therese N
Chiara M, Proprietario på Cuore Rosso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2018

Tusen takk for den fantastiske anmeldelsen!
Kom tilbake for å besøke oss og prøv vår nye "PIZZA DELICIOUS" vi har designet den til sommeren .... frisk, lett og velsmakende, du vil bli overrasket!

Vi ses snart

Chiara og Martino

Reisende som så på Cuore Rosso, så også på

Har du vært i Cuore Rosso? Del dine erfaringer!