“Anbefales”

Island Pool Bar Restaurant
Vurdert som nr. 41 av 217 Restauranter i Karpathos
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger i samme gate som hotell Alimounda Mare.
Samme sted har også badebasseng og bar-cafekrok i tillegg til den koselige restauranten.
I vårt følge var vi 9 som spiste forskjellige middagsretter, alt smakte fortreffelig. Meget hyggelig servitør som skapte god stemning. OK priser.
Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jorund51

Anmeldt 18. august 2017

Vi bodde på nabohotellet, Alimounda Mare, men var her HVER dag! God atmosfære, nydelige mennesker, rent, pent, koselig.
God service, deilig mat og drikke:) Mye bedre enn hotellet vi bodde på!! Barnevennlig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Raptus78
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk bra sted. Mat i topp klasse. For noen gode burgere, beste på hele øya. Lunch der var vi ofte innom. Må oppleves.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, kaarid49
Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

Er du sulten på en god drink eller et digg måltid, ta turen hit! Her er det noen som virkelig har fortsatt hvordan man skal lage god atmosfære med det lille ekstra for at du skal føle deg litt eksklusiv ;) Ingen vits å lure på hvor du skal være mest når du er på Karpathos, Island pool Bar is Thor place to be!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Tyrkiskpepper
Anmeldt 26. juli 2016

Her kan du ligge ved poolen å sole deg, ta en dukkert i bassenget og ta en øl i baren og/eller bestille lunch i en hyggelig atmosfære. Nyrestaurert med nye møbler/senger og mer på menyen i 2016.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, AnneP2631

Reisende som så på Island Pool Bar Restaurant, så også på

Karpathos by, Karpathos

Har du vært i Island Pool Bar Restaurant? Del dine erfaringer!