“Fantastisk”

Island Pool Bar Restaurant
Vurdert som nr. 41 av 217 Restauranter i Karpathos
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste, veldig god mat og topp service. store gode porsjoner og deilige drinker:))
«Helena from Athen» og de andre ansatte gjorde besøker til en opplevelse.

Takk, erikb624

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten for å spise middag. Vi ble møtt med blide og imøtekommende ansatte. Stedet ligger litt utenfor sentrum, og har en veldig hyggelig atmosfære. Vi bestilte fajitas og chimichanga og det falt i smak hos begge

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 528annikenb
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger i samme gate som hotell Alimounda Mare.
Samme sted har også badebasseng og bar-cafekrok i tillegg til den koselige restauranten.
I vårt følge var vi 9 som spiste forskjellige middagsretter, alt smakte fortreffelig. Meget hyggelig servitør som skapte god stemning. OK priser.
Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jorund51
Anmeldt 18. august 2017

Vi bodde på nabohotellet, Alimounda Mare, men var her HVER dag! God atmosfære, nydelige mennesker, rent, pent, koselig.
God service, deilig mat og drikke:) Mye bedre enn hotellet vi bodde på!! Barnevennlig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Raptus78
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk bra sted. Mat i topp klasse. For noen gode burgere, beste på hele øya. Lunch der var vi ofte innom. Må oppleves.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, kaarid49

Reisende som så på Island Pool Bar Restaurant, så også på

Karpathos by, Karpathos

Har du vært i Island Pool Bar Restaurant? Del dine erfaringer!