Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Beliggenheten er meget bra. 5 min. gange til sentrum av Kos by og 10 min til nydelig strand. Hadde rom med terrasse i atrium. Ok store rom. Harde madrasser og noe slitt. Manglet litt kjøkkenutstyr osv. Meget hyggelig rengjører som ville alt godt. Ble dessverre mye fyllebråk fra svenske drittunger alene på tur.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, V-Viking
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet i kos by. Nærme strand og gåavstand til oldtown og barstreet. Litt kjedelig bassengområde på taket av hotellet men det funker for di som ikke liker seg på stranda. Poolbaren er hel ok. Noe bedre i 1 etg. Kommer gjerne tilbake til dette hotellet hvis man veldig å reise til kos igjen. Fine og store rom. Vi bodde i en 2mans leilighet. Fikk et eget soverom, bad med badekar og et lite oppholdsrom med et mini kjøkken. Funker fint til en ferie.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Fayeus
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Meget fornøyd med at hotellet ligger nært havnen, stranden og butikker. God frokost og rene rom. I tillegg hadde vi bestilt rom for 3 men fikk 4 senger, noe vi satt stor pris på! Vi hadde også kjøkken, men dette blir ikke så mye brukt på grunn av en god frokost som var innkludert i våres bestilling

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Audun R
Anmeldt 18. juni 2016 via mobile enheter

Kjempeopphold på Kosta Palace. Super betjening , blide og imøtekommende . Super service. Fantastisk frokost! Fine rom med god plass og deilig terrasse . Midt i Kos ved den idylliske havna og strand 100 m unna. Anbefales på det varmeste vi kommer igjen

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 794lailan
Anmeldt 19. mars 2015

Stort rom med komfortabel seng. Litt slitt og umoderne, men rent og fint. Veldig bra frokost. Hyggelig betjening.
Luktet vondt ved bassenget, men det var kort vei til stranda, så vi dro dit i stedet.
Super beliggenhet, nydelig utsikt.
Free wi-fi er også et pluss.

Dato for oppholdet: oktober 2014
1  Takk, ascha33