Anmeldt 9. oktober 2017

Kosta palace har perfekt beliggenhet , supre rom, supert personale , herlig frokost . Supperlativene er mange . Nyt utsikt ved bassenget på taket, eller fra balkongen mot den maleriske og levende havna. Super fornøyd , vil komme igjen

Dato for oppholdet: oktober 2017
Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Manchesterun
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Et fint hotell for de som vil ta det lungt. Vi var 8 jenter som reiste til kos for liv og morro. Ikke av den villeste sjangeren, men av de som liker en fest. Rommene var greie, men flere av personalet var frekke og til tider invaderende.

Vi skulle samles på et av de største rommene og høre på musikk/hygge oss. Fikk ikke lov å ta med stoler fra de andre leilighetene, så vi måtte sitte stappet i senger og på gulv. Det var heller ikke lov til å ha musikken på minimum nivå. Ikke til å anbefale om man ønsker seg en hyggelig kveld med venner. Flere av personalet kom opp å kjeftet, skulte etter oss i lobbyen og lusket i gangene for å sjekke om vi hadde musikk eller snakket høyere enn hvisking.

Vi forsøkte flere ganger å snakke med de i resepsjonen for å finne et løsning alle kunne leve med. Vi sa vi kunne være rolige og ute av hotellet til 23.00, men ble bare møtt med motstand.

Fikk også frekke kommentarer slengt etter oss når vi spurte om nye håndkleer, da vi ikke hadde fått det tidligere samme dag.

Ellers et hotell stappet av fin ungdom fra hele Europa. kjempe god stemning blant de som bor på hotellet, sentralt i forhold til strand/by/fest/aktiviteter.

Takk, Kine L
Anmeldt 12. august 2017

Vi var en gjeng 5 jenter på tur til kos på en partyferie. Hotellets beliggenhet i forhold til barstreet og stranda var perfekt, rommene var fine og vaskedamen skryter vi opp i skyene. Det som ble litt krasj her var at halvparten av hotellet besto av festglad ungdom og halvparten av familier. Det endte da med at ingen parter ble fornøyde og vi fikk en illsint vakt etter oss hele tiden. Her var det snakk om ikke å prate på et litt høyere lydnivå en du ville pratet på bussen altså.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, 281martec
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Beliggenheten er meget bra. 5 min. gange til sentrum av Kos by og 10 min til nydelig strand. Hadde rom med terrasse i atrium. Ok store rom. Harde madrasser og noe slitt. Manglet litt kjøkkenutstyr osv. Meget hyggelig rengjører som ville alt godt. Ble dessverre mye fyllebråk fra svenske drittunger alene på tur.

1  Takk, V-Viking
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet i kos by. Nærme strand og gåavstand til oldtown og barstreet. Litt kjedelig bassengområde på taket av hotellet men det funker for di som ikke liker seg på stranda. Poolbaren er hel ok. Noe bedre i 1 etg. Kommer gjerne tilbake til dette hotellet hvis man veldig å reise til kos igjen. Fine og store rom. Vi bodde i en 2mans leilighet. Fikk et eget soverom, bad med badekar og et lite oppholdsrom med et mini kjøkken. Funker fint til en ferie.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Fayeus