“Ok”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 10. juni 2023

Koselig sted om dagen for noe å drikke, men var ikke så fornøyd med maten på kvelden. Spiste stifado, ok, men ikke mer. Så det ble ved den ene gangen om kvelden. Når vi var på Tilos for flere år siden var vi der flere ganger men opplevde nå at det ikke var det samme. Positivt at det ikke var bordbestilling, noe mange hadde begynt med.

Dato for besøk: september 2022
Takk, caml245

Anmeldt 11. august 2022 via mobile enheter

Maten var god den, ikke helt full score, jeg bestilte hamburger fylt med ost og den var spennende, smakte litt som kebab, fruen bestilte salat og var super happy

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, tomas h
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Var her flere ganger, spiste engelsk frokost, nydelig.
Spiste sandvich til lunch, meget godt og billig alternativ. Spesielt sandwich med tunfisk.
Spiste også lunch hvor vi kombinerte flere retter, og tok kake til dessert. De har nydelige kaker.
Plassen er jo helt unik, på torvet, under trærne. Heldigvis ingen wifi, så folk hygger seg sammen, i stedet for å stirre i en telefon.
Hyggelige ansatte.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, strheim
Anmeldt 21. juni 2019 via mobile enheter

Ekte gresk taverna, rett ved torget, under trærne. Leverer hjemmelaget mat i toppklasse. Stifado her er et must!!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, OdBjB
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Omonoia har alt du kan ønske deg av en restaurant i Hellas. Fantastisk mat, beliggenhet og en omtanke for gjestene du sjelden opplever. Omonoia er et must om du skal til Tilos!!!

Takk, OdBjB

Reisende som så på Omonoia Cafe, så også på

Har du vært i Omonoia Cafe? Del dine erfaringer!