“For en service !!”
Anmeldelse av Memphis BBQ Grill

Memphis BBQ Grill
Vurdert som nr. 240 av 1 666 Restauranter i Rhodos
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

En fantastisk plass å ete, enten en reiser som par, venner eller familie. Engasjerte og hyggelige ansatte som gjer besøket heilt toppers. Maten er himmelsk ! både foretter, hovedretter og desserter gir vann i munnen av å tenke på. Her er noko for alle, små som store, og prisen er upåklagelig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, m_engeland

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde en dele plate med kjøtt og så veldige frem til besøket då vi vart anbefalt det av noen venner . Når maten kom på bordet vart det tørrt kjøtt og vi klarte ikke og spise opp dessverre ;(

Takk, 131jonasf
Anmeldt 12. august 2019

Hadde burgere med friterte poteter. Enormt store burgere med mye ekstra stuff i. Fantastik gode, og godt tilbehør. Coldslaw og friterte poteter. Hyggelig og betjening og passelig ventetid. Litt skuffet over at vi ikke fikk Rosevinen servert i en kjøler men den var i utgangspunktet godt nedkjølt. Alt i alt en fin opplevelse

Takk, 280jang
Anmeldt 10. august 2019

God mat, stor portion, hyggelig betjening og maten kom veldig fort. Godt fornøyd med mitt måltid ved denne restauranten.

Takk, TommyJ1994
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Spiste bacon cheese burger her i dag. Veldig god mat, store porsjoner! Fikk maten raskt :) hyggelige servitører!

Takk, N9125NPmarial

Reisende som så på Memphis BBQ Grill, så også på

Har du vært i Memphis BBQ Grill? Del dine erfaringer!