“Absolutt verdt å ta turen hit”
Anmeldelse av Ouzokamomata Tapas

Ouzokamomata Tapas
Vurdert som nr. 32 av 1 726 Restauranter i Rhodos
Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig atmosfære. Vi spiste fiske tapas og fikk veldig mye og god fersk sjømat. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Niniken
Μιχάλης Μ, Ιδιοκτήτης på Ouzokamomata Tapas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2022

Thank you very much

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Spiste grillet Dorado.Utrolig god fisk. Service er number one. Beste mat på Rhodos!!Hyggelig autentisk gresk atmosfære. Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, kundetbeste
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

En liten og autentisk lokal gresk taverna med utrolig hyggelig personale. Vi bestilte meat tapas for 2 (33€) og det kom litt og litt av de veldig gode greske rettene. Vi fikk mye og veldig god autentisk gresk mat. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 375erlends
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat. Vi bestilte greske småretter/platter for to/ personer og klarte ikke spise opp da det var store porsjoner. Kunne med fordel delt en porsjon 😃👍

Dato for besøk: juni 2019
Takk, hegemarieg2018
Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Veldig, veldig god mat. Gresk musikk ikke for høy musikk. Familibedrif. God atmosfære. Hyggelig betjening. Veldig fornøyd. Kan anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Odddah

Reisende som så på Ouzokamomata Tapas, så også på

Har du vært i Ouzokamomata Tapas? Del dine erfaringer!