“Mat”
Anmeldelse av Rhodos Blue

Rhodos Blue
Vurdert som nr. 655 av 1 572 Restauranter i Rhodos
Anmeldt 15. august 2020

Vært der tre ganger, og fått servert like god mat hver gang. Akkurat passe mengde mat, og nydelig smak. Kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Meander774756

Anmeldt 21. september 2019

Har gått forbi den noen ganger , så bestemte vi oss får å prøve. Det angret vi ikke på god mat grei betjening, kommer til bake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Orkdaling
Anmeldt 10. september 2019

Super mat og veldig koselig sted med takterasse med plass til mange. Vennene mine og jeg spiste her flere ganger under oppholdet vårt på Rhodos. Veldig hyggelige, bare ikke bestill Cola :-)

Dato for besøk: august 2019
Takk, fridaak
Anmeldt 10. september 2019

Dette stedet hadde utrolig god mat, veldig hyggelig personale og utrolig koselig lokale. Takterrassen er utrolig fin!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Thereseep
Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Jeg og et par venner dro hit for middag: ikke skuffende! Den beste pizzaen og de hyggeligste servitørene. Vi kjøpte alle sammen pizza: god feta ost! Kjøpte også vin og et par drinker. Kjempehyggelig å sitte å ta et par drinker utover kvelden. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 812camillas

Reisende som så på Rhodos Blue, så også på

Har du vært i Rhodos Blue? Del dine erfaringer!