Kjempegøy

The best trip!

Anmeldt 26. august 2018
aakevin

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Hadde en flott opplevelse med høy fart og mye vann. Anbefales å ha på badetøy. Du blir våt. Dette var morsomt.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, AsgeirSkaanes
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra tur. Kjempe artig med mye musikk og fart. Ca 50knop fikk vi beskjed om. Kjempe kul måte å bruke 30-35 euro på! Tiden gikk desverre alt for fort😏 Anbefales!
Ps: Ikke gi turen til noen for 30 euro mens dere reklamerer med 35 euro. Gi heller alle samme pris

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, aakevin