“Skjult skatt nær hovedgaten”
Anmeldelse av Mateo Restaurant

Mateo Restaurant
Vurdert som nr. 195 av 1 715 Restauranter i Rhodos
Anmeldt 27. mai 2023 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med nydelig mat rett bak den masete hovedgaten i gamlebyen. Svært hyggelig vertskap og flott rikholdig meny. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, Harald T

Anmeldt 10. september 2022 via mobile enheter

Denne restauranten åpnet nå iår. Vi var veldig godt fornøyd med både beliggenhet og mat/drikke. Flott dandert mat og store porsjoner.
Og betjening var knall 👌 prima 👍

Dato for besøk: september 2022
2  Takk, Elisabeth S
Anmeldt 8. september 2022 via mobile enheter

Koselig liten restaurant rett utenfor de mest kaotiske gatene. God mat og vin. Hyggelig personale som ikkje prøvde å dra oss inn i restauranten.

Dato for besøk: september 2022
Takk, Travel55326
Anmeldt 10. august 2022 via mobile enheter

Veldig god mat. Fikk servert maten raskt. Hyggelig betjening. Kan absolutt anbefales.Veldig koselig liten resturante.

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, NorthStar58771452016
Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2024

Reisende som så på Mateo Restaurant, så også på

Har du vært i Mateo Restaurant? Del dine erfaringer!