“Flott service!”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. oktober 2018

Alltid veldig god mat og service! Besøker restauranten flere ganger hver ferie! Veldig god biff og pizza!

Takk, Grete2014

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Her er vi innom hver gang vi er på Rhodos. De har veldig god calzone, og kjempehyggelig vertskap. Denne restauranten er verdt et besøk.

Takk, Steinar A
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte fra anbefalt meny. En diger biff og en t-bone stek. Det ble mye mat men kanskje noe tørt etter vår smak. Saus er de sparsomme på. Yngsteman som bestilte mix souvlaki ble kåret til "vinner". Denne retten var smakfull og rikelig.

Takk, Tor S
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag der to kvelder i løpet av vårt opphold. Meget profesjonelt personell, svært god mat og hyggelige priser. Restauranten ligger nær stranda i et tidvis travelt veikryss uten at det var nevneverdig plagsomt. Her trenger du ikke bestille dessert, vi fikk is og en type brownie på huset. Så ut som det var fast opplegg. Jeg hadde kalveskank og stifado, begge anbefales. Husets rødvin ble servert lett avkjølt og smakte ypperlig.

Takk, Sverre F
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og utmerket service. Koselig innredet restaurant. Store porsjoner. Vi spiste pepperbiff på 300 g, Gordon blue og chateu briand. Alt var like nydelig

Takk, Ingvild66

Reisende som så på Louis Restaurant Pizzeria, så også på

Har du vært i Louis Restaurant Pizzeria? Del dine erfaringer!