“Middag for 3”

Antony Restaurant & Pizzeria & Snack Bar
Vurdert som nr. 191 av 1 544 Restauranter i Rhodos
Kjøkken: Gresk, Italiensk
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte pizza og pasta. Maten er helt ok, men det er nok på mer på det jamne. Posjoene var rikelig og vi ble gode og mette. Betjenig var greie og servering gikk raskt.

1  Takk, Tor S

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god pizza. To pizzaer og det er de beste vi har spist på lenge. Veldig hyggelige de som jobber, rent og fint.

1  Takk, Trnate
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Bestilte 2 store pizza, enmed gyros og en carbonara. Begge pizzaene var veldig gode og betjeningen smilende og vennlige.

1  Takk, Svein H
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Vi gikk innom for å spise lunsj på en søndag.Koselig og serviceinnstilt servitør tok oss i mot.Vi bestilte plate gyros, gresk salat og pita kylling gyros.Maten var dårlig,gyros hadde mange sener og var lite krydet.Gresk salat med oliver fra boks,totalt smakløst.Anbefaler ikke denne restauranten.Litt synd da servitøren var flink og vennlig.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, KingaP429
Anmeldt 1. mai 2018

Etter noen timer på stranden stakk vi innom for å kjøpe en pizza, og den vi valgte var special. Egentlig ganske standard med skinke, sopp, paprika og flere forskjellige typer ost. Ble positivt overrasket = pizzaen var meget god. Hyggelig servitør og lav pris.
Ut i fra vår opplevelse i dag så kan dette stedet anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, toman1311

Reisende som så på Antony Restaurant & Pizzeria & Snack Bar, så også på

Har du vært i Antony Restaurant & Pizzeria & Snack Bar? Del dine erfaringer!