“Flott italiensk matopplevelse! ”
Anmeldelse av Delizie

Delizie
Vurdert som nr. 2 av 138 Restauranter i Parga
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Personalet var oppmerksomme og hyggelige. Pastaen var hjemmelaget og nydelig på smak, og pizzaen var knall god:) Sjokolade Souffleen er trolig den beste vi har smakt! Vi var så fornøyde at vi dro tilbake.

Dato for besøk: september 2021
Takk, jonatanm499

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Denne restauranten var en skuffelse. Når restauranten ligger på første plass på Trip Advisor så forventet vi nydelig og smakfull mat. Det var det ikke. Forretten Seabass Cevitche var en skuffelse på smaker. Tagliatelle med biff var en rosa smakløs rett. Samme med Pasta med kylling i Safran Parmesan saus. Eneste som smakte bra i dette måltidet var garlicbread.

2  Takk, Oslo0957
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Når man skal besøke restauranten som er ratet som nummer 1 i Parga har man store forventninger. Dette ble en liten skuffelse. Det ble bestilt en salat og en pizza. Smaken på salaten var god. Men det var noe som så ut som fiskekaker i salaten, men smakte svamp. Pizzaen var ok på smak, men man forventer ikke ferdigbunn på restaurant nummer 1 i Parga.

Det er mange bedre alternativer enn dette i Parga.

Dato for besøk: september 2019
Takk, GeirT_12
Anmeldt 25. august 2019

Anbefales på det sterkeste. Veldig god mat og gjestfrihet fra alle ansatte En utrolig hyggelig opplevelse og et fortreffelig sted. En av de beste restauranter i Parga

The hospitality and athmosphere is outstandig. Thanks to a very nice big family and the owners og Bianco Resort.

Best regards
Mona and Paul

Dato for besøk: august 2019
Takk, Pål J
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Nydelig pizza og gresk salat, super service. Reserverte bord på Facebook, fikk svar innen en halv time!

Dato for besøk: august 2019
Takk, rebeccaaJ9734KV

Reisende som så på Delizie, så også på

Parga, Preveza Region
Parga, Preveza Region

Har du vært i Delizie? Del dine erfaringer!