San Nectarios(Parga)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Villa Apollo(Parga)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
  • Ved stranden
    Orbitz.com
    • Bar/lounge
    Anmeldt 25. juni 2016

Trivelig personale. Rommene var romslige og gode. God frokost. Nære stranden. Flott bassengområde, det manglet bare dusj ute. Renholdet var bra, både av rommene og av fellesområder. Gode muligheter for å kjøpe god mat hele døgnet. Det var ikke Wifi på rommet, men på fellesområdet.

• Opphold: juni 2016, reiste med venner
    Takk, Anne Tone K
    Anmeldt 25. mars 2016

Vi tilbrakte en uke på Byzantio hotel i september 2015, hele familien i alderen 2-60 år.
    Vi fikk god frokost hver morgen med alt fra omelett, rundstykker med flere pålegg, yoghurt, kaffe, juice og croissanter. Det er kort vei til den fine Valtosstranda med flere spisesteder tilgjengelig. Denne stranda er flott og vi så til og med delfiner en gang, en fin opplevelse. Anbefaler å koste på seg massasje i solen på stranda.
    Det beste med dette hotellet er det fantastisk hyggelige personalet (en familie som driver stedet) som gjerne kjørte oss gratis inn til byen. Vi ble alle som en tatt godt imot og de gjorde sitt aller beste for at vi skulle ha det bra. Anbefaler familiens eget spisested Sakis som har vært drevet i flere generasjoner, god mat med autentisk gresk atmosfære.
    Det var helt greie rom med balkong, som ble godt rengjort hver dag. Ulempen var at man måtte betale ekstra for å bruke aircondition på rommet, noe vi først fant ut etter noen dager. Vi trodde først at den ikke virket.
    Wifien var også svært ustabil, noe som var irriterende. Det er nokså lytt mellom rommene. Likevel kunne jeg godt bodd der igjen.
    Parga er et veldig koselig sted, vi snakket med flere som hadde vært der over 20 ganger og dro tilbake hvert år.

Romtips: velg et rom nær bassenget
    • Opphold: september 2015, reiste med familie
    Takk, Anette G
    Anmeldt 7. mai 2015

Nå er nedtellingen i gang, nøyaktig 2 mnd. til jeg og mannen min skal tilbringe 2 herlige uker på Byzantion i Parga. Dette blir 3 år på rad, og vi gleder oss til å treffe alle de herlige menneskene som jobber på hotellet igjen. Parga har blitt vårt ferie paradis. God mat, (Sakis restaurant opp på høyden) flott strand (valtos Beach, som ligger kun en kort idyllisk spasertur fra hotellet. Lokal befolkningen er så hyggelige og i møtekommende i Parga. En føler seg trygg og godt ivaretatt. Vi har kun positive opplevelser av Byzantion og Parga.
    Ellen og Kjell

Romtips: veldig fine rene romslig rom, med nyoppusset bad. Pool område er helt fantastisk rent og flott. Nydelig beplantet rundt hotellet.
    • Opphold: juli 2014, reiste som et par
    1  Takk, Ellen G
    Anmeldt 14. august 2014

Var her for første gang en uke i slutten av juni med bar og barnebarn, i alt 11 personer, som alle storkoste seg. Rene, vel fungerende rom. Hyggelig og serviceinnstilt vertskap og personale. Velstelt hage og bassengområde. Hyggelig frokost-, lunsj- og væskepåfyllspaviljong ved bassenget. Eneste noe negative opplevelse var en svært hard ekstraseng i et av rommene, som imidlertid velvilligst ble skiftet etter 2 noe dårlige netter. 3-4 minutters gange til Valtosstranden og 20-30 minutter til sentrum av koselige Parga (om man ikke bruker fergen fra stranden som bringer deg dit på 5-10 min en gang i timen). Velsignet fritt for diskoteker og bråkete og high society nattliv. Vi ville ha dratt tilbake på nytt besøk i år dersom det fortsatt hadde vært direkte flyvninger fra Oslo i begynnelsen av oktober.

• Opphold: juni 2014, reiste med familie
    Takk, 809perivar
    Anmeldt 9. august 2014

Tredje gang vi bor på hotellet, og like fornøyd hver gang. Veldig god atmosfære, ikke noe stress. Barna stortrives. Bra basseng. Veldig hyggelig og hjelpsom personale.
    Bodde i relativt ny to-etasjes leilighet, veldig fin men litt varm i overetasjen da air-conditioning ikke er dekkende - burde ha vært to air-conditioning. God restaurant til frokost og lunsj.
    Anbefales, vi hadde et kjempeflott opphold - igjen :-)

• Opphold: juli 2014
    Takk, PeterMohnNorway