Anmeldt 14. juli 2016

Perfekt hotell hvis du ønsker rolige omgivelser. Lite familiedrevet hotel med hyggelig betjening. Rent og god standard på rom og basseng/bar området. Familien gjør sitt ytterste for at du skal ha et behagelig opphold. Passer både for par og familier.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
1  Takk, rolferikt
Anmeldt 26. juni 2016

Vi er to venninner som besøkte Parga for andre gang. Dette hotellet ble valgt fordi det det ligger like bak Valtos Beach, samtidig som det ligger i stille og rolige omgivelser. Vi bodde i en moderne et-roms superior-leilighet med balkong mot hagen, veldig pent og rent overalt. Stort svømmebasseng og barnebasseng, pent beliggende med solstoler. Resepsjon og bar med småretter, beliggende i en elegant bygning. Hotellet drives av en veldig hyggelig familie, og alle ansatte er blide og trivelige. Topp service !
Et supert hotell som vi skal tilbake til.

• Opphold: juni 2016, reiste med venner
1  Takk, Hanne H
Anmeldt 25. juni 2016

Trivelig personale. Rommene var romslige og gode. God frokost. Nære stranden. Flott bassengområde, det manglet bare dusj ute. Renholdet var bra, både av rommene og av fellesområder. Gode muligheter for å kjøpe god mat hele døgnet. Det var ikke Wifi på rommet, men på fellesområdet.

• Opphold: juni 2016, reiste med venner
Takk, AnneToneK1
Anmeldt 25. mars 2016

Vi tilbrakte en uke på Byzantio hotel i september 2015, hele familien i alderen 2-60 år.
Vi fikk god frokost hver morgen med alt fra omelett, rundstykker med flere pålegg, yoghurt, kaffe, juice og croissanter. Det er kort vei til den fine Valtosstranda med flere spisesteder tilgjengelig. Denne stranda er flott og vi så til og med delfiner en gang, en fin opplevelse. Anbefaler å koste på seg massasje i solen på stranda.
Det beste med dette hotellet er det fantastisk hyggelige personalet (en familie som driver stedet) som gjerne kjørte oss gratis inn til byen. Vi ble alle som en tatt godt imot og de gjorde sitt aller beste for at vi skulle ha det bra. Anbefaler familiens eget spisested Sakis som har vært drevet i flere generasjoner, god mat med autentisk gresk atmosfære.
Det var helt greie rom med balkong, som ble godt rengjort hver dag. Ulempen var at man måtte betale ekstra for å bruke aircondition på rommet, noe vi først fant ut etter noen dager. Vi trodde først at den ikke virket.
Wifien var også svært ustabil, noe som var irriterende. Det er nokså lytt mellom rommene. Likevel kunne jeg godt bodd der igjen.
Parga er et veldig koselig sted, vi snakket med flere som hadde vært der over 20 ganger og dro tilbake hvert år.

Romtips: velg et rom nær bassenget
  • Opphold: september 2015, reiste med familie
Takk, Anette G
Anmeldt 7. mai 2015

Nå er nedtellingen i gang, nøyaktig 2 mnd. til jeg og mannen min skal tilbringe 2 herlige uker på Byzantion i Parga. Dette blir 3 år på rad, og vi gleder oss til å treffe alle de herlige menneskene som jobber på hotellet igjen. Parga har blitt vårt ferie paradis. God mat, (Sakis restaurant opp på høyden) flott strand (valtos Beach, som ligger kun en kort idyllisk spasertur fra hotellet. Lokal befolkningen er så hyggelige og i møtekommende i Parga. En føler seg trygg og godt ivaretatt. Vi har kun positive opplevelser av Byzantion og Parga.
Ellen og Kjell

Romtips: veldig fine rene romslig rom, med nyoppusset bad. Pool område er helt fantastisk rent og flott. Nydelig beplantet rundt hotellet.
  • Opphold: juli 2014, reiste som et par
1  Takk, Ellen G