“Tromøy ”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Byzantio Hotel Apartments
Nr. 5 av 33 hoteller i Parga
Anmeldt 4 juni 2017 via mobile enheter

Fantastisk sted, og hotellet lå rett innenfor den beste delen av Valtos stranden. 150-200 meter på en koselig sti så var vi på stranden.

Er du glad i å gå, så er turen til sentrum av Parga kun en hyggelig spasertur 20 minutter unna.

Behagelig og rolige omgivelser der vertskapet sin vennlige og hjelpsomme væremåte bidro til en fantastisk flott uke.

Veldig god frokost servert direkte til oss i restauranten.

Anbefales

Opphold: mai 2017, reiste som et par
2  Takk, svengu

Anmeldt 14 juli 2016

Perfekt hotell hvis du ønsker rolige omgivelser. Lite familiedrevet hotel med hyggelig betjening. Rent og god standard på rom og basseng/bar området. Familien gjør sitt ytterste for at du skal ha et behagelig opphold. Passer både for par og familier.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
1  Takk, Rolf Erik T
Anmeldt 26 juni 2016

Vi er to venninner som besøkte Parga for andre gang. Dette hotellet ble valgt fordi det det ligger like bak Valtos Beach, samtidig som det ligger i stille og rolige omgivelser. Vi bodde i en moderne et-roms superior-leilighet med balkong mot hagen, veldig pent og rent overalt. Stort svømmebasseng og barnebasseng, pent beliggende med solstoler. Resepsjon og bar med småretter, beliggende i en elegant bygning. Hotellet drives av en veldig hyggelig familie, og alle ansatte er blide og trivelige. Topp service !
Et supert hotell som vi skal tilbake til.

• Opphold: juni 2016, reiste med venner
1  Takk, Hanne H
Anmeldt 25 juni 2016

Trivelig personale. Rommene var romslige og gode. God frokost. Nære stranden. Flott bassengområde, det manglet bare dusj ute. Renholdet var bra, både av rommene og av fellesområder. Gode muligheter for å kjøpe god mat hele døgnet. Det var ikke Wifi på rommet, men på fellesområdet.

• Opphold: juni 2016, reiste med venner
Takk, Anne Tone K
Anmeldt 25 mars 2016

Vi tilbrakte en uke på Byzantio hotel i september 2015, hele familien i alderen 2-60 år.
Vi fikk god frokost hver morgen med alt fra omelett, rundstykker med flere pålegg, yoghurt, kaffe, juice og croissanter. Det er kort vei til den fine Valtosstranda med flere spisesteder tilgjengelig. Denne stranda er flott og vi så til og med delfiner en gang, en fin opplevelse. Anbefaler å koste på seg massasje i solen på stranda.
Det beste med dette hotellet er det fantastisk hyggelige personalet (en familie som driver stedet) som gjerne kjørte oss gratis inn til byen. Vi ble alle som en tatt godt imot og de gjorde sitt aller beste for at vi skulle ha det bra. Anbefaler familiens eget spisested Sakis som har vært drevet i flere generasjoner, god mat med autentisk gresk atmosfære.
Det var helt greie rom med balkong, som ble godt rengjort hver dag. Ulempen var at man måtte betale ekstra for å bruke aircondition på rommet, noe vi først fant ut etter noen dager. Vi trodde først at den ikke virket.
Wifien var også svært ustabil, noe som var irriterende. Det er nokså lytt mellom rommene. Likevel kunne jeg godt bodd der igjen.
Parga er et veldig koselig sted, vi snakket med flere som hadde vært der over 20 ganger og dro tilbake hvert år.

Romtips: velg et rom nær bassenget
Se flere romtips
  • Opphold: september 2015, reiste med familie
Takk, Siouxsieone
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Parga hotellene
0,3 km unna
221 anmeldelser
4,4 km unna
Lichnos Beach Hotel and Suites
Vis priser

Har du vært i Byzantio Hotel Apartments? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Byzantio Hotel Apartments

Adresse: Valtos Beach, Parga 480 60, Hellas
Beliggenhet: Hellas > Epirus > Preveza Region > Parga
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Tekjøkken Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Suiter Svømmebasseng Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.1 familiehotell i Parga
Nr.1 beste økonomihotell i Parga
Nr.9 romantisk hotell i Parga
Prisnivå: kr 451 - kr 499 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Byzantio Hotel Apartments 3*
Antall rom: 28
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com og Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Byzantio Hotel Apartments. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Byzantio (Vyzantio) Apartments Hotel Parga

Er dette din oppføring på TripAdvisor?