“Heeerlighet!”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 9. september 2019

Enkel og folkelig restaurant med godt kjøkken og humørfylt og effektiv betjening! George og hans mannskap sørger for at du har det bra, og det er rikelige porsjoner av det du måtte ønske på bordet. Fantastisk utsikt til piren der taxibåter, ferger og badebåter kommer og går, for ikke å snakke om øvrig utsikt til klippeøyer og borgen som er vakkert belyst når kvelden kommer. Ta en tur dit!

Takk, ArvidS98

Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat, utrolig fin utsikt å sitte på takterrassen. God service, blide ansatte. Anbefales absolutt for god, gresk mat.

1  Takk, R871TXmariaj
Anmeldt 14. juni 2019 via mobile enheter

Maten heilt ok, ved mykje folk blir det rot i bestilling.

Drikkene blir forveksla og ein får ikkje det ein har bestilt. * manglet 2 øl *

- Bernaisesaus er utvannet.

- Maten er lunken

- Lite krydder på kjøttet. Litt seigt kjøtt - stekt til medium - well done ca.

Takk, christoss909
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Beste restauranten i Parga. Vi har prøvd forskjellige restauranter de 14 dagene vi har vært her, men vi måtte tilbake til Arkoudas. Har spist villsvin, torsk og kleftiko. Veldig godt. Ypperlig service og kjempegod mat. Anbefales på det sterkeste

Takk, 167bentea
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Parga's beste hjemmelagde greske mat. Alt på menyen kan anbefales. Betjeningen gjør alt for at vi skal trives her. Alltids ferske råvarer, utmerket sted for fisk og tradisjonell gresk mat.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Bjarne E

Reisende som så på Taverna Arkoudas, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Taverna Arkoudas? Del dine erfaringer!