“Kunne vært bedre”
Anmeldelse av Restaurant Bacchos

Restaurant Bacchos
Vurdert som nr. 47 av 137 Restauranter i Parga
Kjøkken: Gresk
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne få bord om ca. 10 min. og skjønner at det er vanskelig å si eksakt, men det tok 40 min. sannsynligvis fordi jeg var alene og de prioriterte de som var 2 eller flere, det tok ytterligere 20 min. å få bestilt. Jeg bestilte spinatpai til forrett og og til hovedrett grillet sjøtunge. Jeg fikk ostepai og tilbehøret til sjøtunga var 2 tomatskiver og en sitron. Alt smakte likevel godt og da kelneren kom for å ta tallerkenen spurte jeg om det ikke var meningen at det skulle være noe tilbehør til fisken og fikk til til svar "Thank you, it's very kind of you" og så forsvant han. Det ble mere venting på regninga, mest fordi kelnerne var opptatt med å more seg med 4 damer som var gjester. Maten var god, men service og støy trekker ned.

Dato for besøk: september 2021
Takk, BFL2020

Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk personale og god mat!
De jobbet raskt og effektivt, og vi følte oss sett og tatt være på
Desverre ble oppholdet litt ødelagt av nabobordet som røkte cigarillos frå vi satt på ned til vi dro. Det ble veldig intenst.
Personalet prøvde alt de kunne for å hjelpe på situasjonen, med å stille inn vifter o.l.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, annlovise_
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

God og rask mat. Vennlig personale. Er veldig travel restaurant pga popularitet. Får hyggelig ventevin. Maten god, men igjen veldig travel. Måtte spørre om regningen 3ganger før den kom.

Anbefaler!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 328charlotten
Anmeldt 14. juni 2019 via mobile enheter

Store porsjoner, betjeningen var rask & ingen problem ved bestillingen sjølv om det var 10 stk som bestilte.

Barnevennlig og reint.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, christoss909
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Vi var her å spiste middag,biff med tilbehør.
Som vanlig var grønsakene overkokt her i hellas men biffen er god.
Denne restauranten ligger veldig sentralt til i svingen på havnepromenaden,innkasteren kan være litt overivrig men det er godt humør uansett om du går forbi.
I sesongen kan det nok være mye bråk her når du spiser,vi synes det var i overkant nå i september,men dette er jo smak og behag.
Ok mat,sentralt

Dato for besøk: september 2017
Takk, 36torb

Reisende som så på Restaurant Bacchos, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Restaurant Bacchos? Del dine erfaringer!