“Autentisk mat og atmosfære”
Anmeldelse av Sakis Restaurant

Sakis Restaurant
Vurdert som nr. 29 av 137 Restauranter i Parga
Kjøkken: Gresk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Autentisk gresk restaurant med svært god mat og hyggelig betjening. Vi foretrakk å sitte oppe ved siden av kjøkkenet, men de har også en terrasse hvor man kan se solnedgangen om man ønsker det. Rimelige priser og fantastisk smak på maten. Skikkelig godt lammekjøtt!! Pluss for god husvin.

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, vatnecha

Anmeldt 18. august 2021

Vi spiste her 3 ganger i løpet av en uke og var fantastisk fornøyd alle gangene. Bra mat, utsøkt service og en fantastisk hyggelig atmosfære. Dersom du elsker gresk mat så kommer du til å elske Sakis.

4  Takk, 805sveine
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Kjempehyggelig ekte gresk stemning. Billig og god mat som smakte hjemmelaget. Hyggelige kelnere som plutselig satte i gang med å danse.
Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, NorunK
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Dette er en restaurant du ikke må gå glipp av når du er i Parga. Den ligger høyt oppe ved festningen, men er verdt hvert eneste skritt i motbakkene opp til restauranten.Du får servert ozo med en gang mens du event. venter på ledig bord. Har vært der flere ganger og har fått veldig god mat og topp service hver gang. Her blir du tatt imot som en nær venn. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Byggjordet
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Her sitter man midt i gata (på begge sider) på bord tett i tett og får skikkelig gresk stemning.

Maten vi fikk var så der. Alle spiste mat fra grillen og der hadde den ligget litt for lenge. Eldste datter eeelsker tørrstekt kylling, men dette er første gang hun har synes det har blitt for tørt. Skulle gjerne prøvd noen annet en fra grillen for de rettene så bedre ut.

De tar ikke kort fant vi ut. Spurte servitør hvor nærmeste minibank var. Men den trengte vi ikke finne med en gang. Vi kunne bare betale i morgen... Fant selvfølgelig minibank å fikk gjort opp for oss, men herlig med et sted som stoler såpass på kunden.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 384mariusj

Reisende som så på Sakis Restaurant, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Sakis Restaurant? Del dine erfaringer!