“Fantastisk utsikt og god mat!”
Anmeldelse av Taverna Stefanos

Taverna Stefanos
Vurdert som nr. 50 av 138 Restauranter i Parga
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2021

Perfekt restaurant for å få med deg den vakre solnedgangen. Maten holder god kvalitet og er til en hyggelig pris. Kan varmt anbefale denne restauranten.

2  Takk, 805sveine

Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Maten var fantastisk, og servicen var upåklagelig, og med den flotte utsikten som ekstra bonus, er det ikke mye å klage på.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, strilajenta
Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter

Vi er en familie på fire vokse, som reserverte bord og fiskerett (dentex med tilbehør) ved denne restauranten. Lokalet har en flott plassering, nært stranden, med en fin utsikt. Men selv om vi bestilte både mat og bord i forveien måtte vi vente i nærmere en time før vi fikk servert maten. Servitøren anbefalte oss til å ikke bestille forretter. Fordi han mente fiskeretten og tilbehøret skulle være mer enn nok for 4 voksne personer. I ettertid er vi alle enige om at forretter hadde gjort seg. Kanskje dette var fordi vi kjente oss ganske så sultne etter å ha ventet på maten i nærmere en time. Foruten om treig servering og mengden med mat (basert på at det skal mette 4 voksne personer) smakte fisken fantastisk

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, tomandre90
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god mat og nydelig utsikt. Glutenfrie alternativer for min kjæreste med cøliaki. Verdt et besøk.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Franknesfjord
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Spurte etter deres spesialiteter og servitøren sa at jeg kunne velge hva som helst for meg og min kjæreste. Vi fikk mat som sto i stil med det billigste i Norge. Fisken var gjerne fanget i dag, men smakte som noe tint fra kjølen. Vi fikk ikke den responsen vi forventet av personale og valgte å gå etter første bit av måltidet. Mange skriver gjerne at dette er autentisk gresk sjømat, men det må være første gangen de besøker Hellas. Kan ikke anbefales, ta heller turen til Sakis på høyden.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, sbernsen

Reisende som så på Taverna Stefanos, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Taverna Stefanos? Del dine erfaringer!