“Beste Pub in Parga”

Vurdert som nr. 67 av 137 Restauranter i Parga
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk pub! Simply the Best i Parga. Bestilte øl, og fikk alltid noe å bite i. Fantastisk pubansatt! Nyter å være her! Må oppleves!

Takk, Skjolas

Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og vin til riktig pris. Super service og hyggelig betjening.
Gikk tilbake flere ganger i løpet av 14 dager.
Dette stedet kan anbefales !!!!!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, EilaN15
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt imot og fikk bestille mat fra menyen, men det tok en time å få den. Det virket som om det var viktigere å sørge for rask service til de lokale grekerne som tilsynelatende fikk mat på bordet lenge før oss. Vi følte oss derfor ganske oversett av betjeningen. Skalldyrrisottoen virket litt enkel, ikke så god, men lammefileten var litt bedre tilberedt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, BrithaS1
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Lunsj midt i gata på koselige Eden
Beste rosévin & Bruschetta får du her,grillede reker var også helt nydeli
Absolutt must når du er i Parga ❣️

Dato for besøk: august 2018
Takk, 937anjab
Anmeldt 21. mai 2017 via mobile enheter

Stakk innom for et glass vin, kjøpte en flaske nydelig tørr Rose' vin til 15 euro. Fikk en tallerken med små nydelige brucettaer med blåmuggost, parmesan og skinke og tomater uten ekstra kostnader!! Verdt å stikke innom for et glass eller lunch.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, PerOSollien

Reisende som så på Eden Bistro, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Eden Bistro? Del dine erfaringer!