“Flott plass med nydelig utsikt”
Anmeldelse av Oskar Pizza

Oskar Pizza
Vurdert som nr. 21 av 136 Restauranter i Parga
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Utrolig god mat og ikke minst service. Pizzaen er utsøkt og er savnet nå i høstmørket. Gleder oss til å komme tilbake neste sommer

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 91Martin

Anmeldt 26. september 2018

Alltid fullt der, men vi fikk plass til slutt. Vi spiste pizza og den var veldig god, kelner veldig hyggelig. Kan absolut anbefalles, bra priser også. Og både velkomst drink og betalings shot.

1  Takk, lisbethavner
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Jeg og min kone besøkte Oskar to ganger i løpet av besøket vårt og håper å kunne komme her igjen senere. Fantastisk pizza og en utrolig god pasta penne.
Betjeningen var travle men var alltid hyggelig. Jeg mistet en serviett på gulvet og før jeg hadde rukket å plukke den opp var servitøren på plass med en ny og tok min med seg.
Fikk servert en god frisk Ouzo mens vi så på menyen og en liten dessert før vi skulle betale.
Hvis du er usikker på hvor du vil spise i Parga kan vi varmt anbefale dette stedet.

Takk, thondal
Anmeldt 31. august 2018

så kan du gjerne velge Oscar. Helt OK mat og god betjening.
Velg et bord litt inn på restaurantens uteservering, lukter litt kloakk av og til ved bordene ytterst mot havnen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Øyvind P
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Oskar leverer like bra nå som sist vi var her for 10 år siden. Både pizza og pasta får topp karakter, og servitørene er blide og serviceinnstilte. Vært her to ganger i ferien, og kommer garantert tilbake

Dato for besøk: august 2018
Takk, Siw S

Reisende som så på Oskar Pizza, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Oskar Pizza? Del dine erfaringer!