“Bjarne”
Anmeldelse av Taverna Andreas

Taverna Andreas
Vurdert som nr. 27 av 129 Restauranter i Parga
Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
God for: Store grupper, Romantisk, Vakker utsikt, Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Absolutt vært et besøk. Nydelig mat. Stille, koselige omgivelser. Hyggelig betjening. Vi er virkelig glad i dette stedet. Ligger på toppen mellom Parga og Valtos, nære borgen. Gå opp å bli skjemt bort med god mat.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 478bjarnes

Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Ingenting negativt å si om dette stedet.
Hyggelig personale og så god mat at vi gikk tilbake dagen etter også.

Dato for besøk: september 2019
Takk, JanneK234
Anmeldt 5. juni 2019

Her spiste vi kleftiko og lammeskank. Nydelig mat. Anbefaler virkelig denne. Her får du også fin utsikt. Hyggelig personale .
Kommer nok tilbake her .

Dato for besøk: mai 2019
Takk, bfk099
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Vennegjeng på 8, som alle var fornøyde med maten, Anbefaler Meze forrett. Hyggelig kelner, og utsikten var fantastisk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Navigator814891
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Kjempebra service og kjempe bra mat. Vi spiste der 7 av 7 dager i parga og følte ikke noe behov for å prøve noe annet. Anbefales !

Takk, unclear451

Reisende som så på Taverna Andreas, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Taverna Andreas? Del dine erfaringer!