“Nyyydelig mat og super service!”
Anmeldelse av Taka Taka Mam Restaurant

Taka Taka Mam Restaurant
Vurdert som nr. 80 av 138 Restauranter i Parga
Kjøkken: Gresk, Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten er lett å overse da den ligger i smågatene på tur opp fra strandpromenaden- men ikke gjør den feilen at du går forbi!!! Her finner du verdens beste hvitløksbrød, nydelige pot-retter med kalv eksklusivt for denne restauranten- pluss store porsjoner ! Det er ikke mulig å forlate denne restauranten og fortsatt være sulten vi oppdaget den for 3 pr siden og steder var blitt vår stamplass i parga❤

Takk, tonem2014

Anmeldt 30. september 2019

Folkelig taverna med levende gresk musikk hver søndag. Her kan du sitte å betrakte alle som er på vei ned handlegatene og havne i Parga. God gresk mat og et hyggelig sted. Har vært her mange ganger gjennom mange år.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Dags_destinations
Anmeldt 9. september 2019

Taka Taka Mam er så snublende nær når man nedover mot sentrum. Alle som synes det er tidlig å bli invitert inn allerede rett nedenfor taxiholdeplassen, går glipp av en rikholdig meny, rause og fargerike retter og vennlig, effektiv betjening. I våres vartet de opp med levende gresk musikk og sang også, veldig stemningsfullt! Vi er tilbake i 2020!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ArvidS98
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Ligger på svært travel plass 5 min fra havna. Bordene helt ut i gata. Blid og imøtekommende dame som kelner. Opptatt av å gjøre det hyggelig for barn også merket vi rundt oss. Stor meny, dessverre med bilder som gjør det litt simpelt og mer forvirrende, syntes vi. Greie priser og god mat. Vi spiste kylling souvlaki og kalv i gryte. Saftig og smakfullt. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Tvr14
Anmeldt 7. juni 2019 via mobile enheter

Flink og hyggelig betjening. Veldig god mat og store porsjoner. Kjekt å sitte og spise i gaten å se på folkelivet.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, ronnyj200

Reisende som så på Taka Taka Mam Restaurant, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Taka Taka Mam Restaurant? Del dine erfaringer!