“Hyggelige folk og god mat”
Anmeldelse av Toros

Toros
Vurdert som nr. 51 av 137 Restauranter i Parga
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Deilig mat i passe porsjoner. Svært hyggelig og profesjonell betjening. Anbefaler å ta turen hit. Vi kom ganske sent, men ble servert allikevel, noe vi satte veldig pris på.
Maten var fantastisk, med mørt og godt kjøtt.

Dato for besøk: september 2021
15  Takk, vatnecha

Anmeldt 27. august 2019

Første kveld i Parga dro vi innom Toros. Det var sent, vi var blant de siste gjestene denne kvelden. Allikevel ble vi godt mottatt av hyggelige kelnere. Vi var en gruppe på fire som ønsket å prøve så mage retter som mulig. Gresk salat, selvsagt, kjøttboller, frityrstekt fetaost rullet i nøtter og rød pepper(!), grillete reker.... Alt smakte nydelig. I tillegg fant vi en nydelig rødvin til det hele. Vi var så fornøyde at vi kom tilbake 3 dager senere, fortsatt like fornøyd!

1  Takk, KnutM118
Anmeldt 17. august 2019

Bestllite den dyreste retten og en medium stekt biff og fikk servert en gjennomstekt lite krydret biff , sausen lignet lyse brunt vann uten mye smak , potetene så ut til å være kokt dagen før og oppvarma i mikroovn.....egentlig kanskje den værste biffmidagen jeg har fått servert noen gang .hold dere unna denne hvis dere ønsker biff , kona spiste scampi og var fornøyd så noe klarte de denne kvelden ..........

Takk, Horvei
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi var tre personer som bestilte en biffmiddag, en gyrosmiddag og grillede reker. Gyrosen var veldig god, stod til forventningene, de grillede rekene var gode. Men biffen, som vi trodde var deres «spesialitet» ut ifra navn og logo, stod ikke til forventninger. Medium stekt var veldig godt stekt, peppersausen var som sjy med pepperkorn og de ovnsbakte potetene hadde nok stått på lav varme veeeldig lenge. Vi kommer ikke til å gå tilbake, men de skal få for at det er hyggelig betjening.

Takk, Marieh1991
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Tzatsiki koster 4.90 E.
Bestilte biff, fantastisk god og mør! Litt godt stekt ift min bestilling, men ingen problem. Saus man bestiller til er ikke saus men suppe. Ikke grønnsaker som tilbehør, jeg spurte om dette og fikk noen skiver oversikt gulrot og squash for 3 E.
Men biffen var så god at jeg kunne dratt tilbake likevel!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, charterlivet

Reisende som så på Toros, så også på

Har du vært i Toros? Del dine erfaringer!