“Fantastisk sushi”

Kjøkken: Kinesisk, Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Beste sushien vi har smakt. Var en opplevelse å besøke denne restauranten. Vi bestilte maki med 24 biter. Sushi på dette stedet anbefales virkelig

Takk, Martin F

Anmeldt 9. september 2019

Denne restauranten er verdt opptil flere besøk, med rikholdig meny, god mat og behagelig betjening. Vi inviterer gjerne venner med oss til dette stedet. Vi har vært 22 ganger i Parga, og "må" hit for kinesisk eller indisk mat. Prøv neste gang!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ArvidS98
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Her finner alle 4 i familien noe å spise. Di viser masse god service og veldig god mat. Har både spist Peking and og sushi, nydelig. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MortenB787
Anmeldt 3. juni 2019 via mobile enheter

En av de bedre Kina restauranter. De har retter fra Szechuan området også. Bra service var det også. Kan absolutt anbefale denne.

Kommer tilbake hit!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, RunarV_12
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Var på denne restauranten året før og ble ganske imponert. Prisgunstig 3-retters meny. Veldig god og mye mat. Denne gangen gikk vi for buffé, som de har 2 ganger i uka. Pris 13.90 Euro. Nydelige smaker, virkelig å anbefale, når en begynner å bli litt lei den greske maten.

Takk, 774AnneA

Reisende som så på Shanghai Chinese restaurant, så også på

Har du vært i Shanghai Chinese restaurant? Del dine erfaringer!