“Velsmakende kvalitet”

Kjøkken: Kinesisk, Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Vi bestilte 4 forskjellige retter som vi delte på, samt forret. Alt smakte utsøkt, betjeningen var hyggelig, og prisnivået var greit. Vi kommer gjerne tilbake ved en annen anledning.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, vatnecha

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, service og fantastisk utsikt! Vi bestilte sushi og det smakte utrolig godt! Vi ble veldig fornøyde. Anbefaler!

Takk, Rebecka L
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Beste sushien vi har smakt. Var en opplevelse å besøke denne restauranten. Vi bestilte maki med 24 biter. Sushi på dette stedet anbefales virkelig

Takk, Martin F
Anmeldt 9. september 2019

Denne restauranten er verdt opptil flere besøk, med rikholdig meny, god mat og behagelig betjening. Vi inviterer gjerne venner med oss til dette stedet. Vi har vært 22 ganger i Parga, og "må" hit for kinesisk eller indisk mat. Prøv neste gang!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ArvidS98
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Her finner alle 4 i familien noe å spise. Di viser masse god service og veldig god mat. Har både spist Peking and og sushi, nydelig. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MortenB787

Reisende som så på Shanghai Chinese restaurant, så også på

Har du vært i Shanghai Chinese restaurant? Del dine erfaringer!