“God mat og fantastisk beliggenhet”
Anmeldelse av The Captain's Restaurant

The Captain's Restaurant
Vurdert som nr. 67 av 138 Restauranter i Parga
Kjøkken: Gresk
God for: Romantisk
God for: Romantisk
Anmeldt 19. august 2021

Restauranten ligger med perfekt utsikt over Valtos Beach. God mat og hyggelig personale gjorde at dette var en hyggelig opplevelse. Får ikke toppkarakter da de ikke kunne tilby dessert kvelden vi var der.

2  Takk, 805sveine

Anmeldt 10. oktober 2019

Nydelig mat. Husets rødvin var veldig god. Flott utsikt. God atmosfære.Men veldig få gjester. Jeg bodde på hotelle ved siden av, så da fant jeg denne restauranten som et bra alternativ,
Hyggelig betjening, men fulgte litt dårlig med når jeg hadde lyst å betale.
Det var også en bar. Drinkene var fryktelig søte

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Ann Kristin H
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Treg betjening, vassen salat, brente krutonger og vassen pommes frittes. Men fin beliggenhet ved stranda.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, VicNor
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Spiste tre ganger lunsj her på en stranddag på Valtos. Nydelig utsikt og hyggelige servitører. Maten holder høy kvalitet og pris/kvalitet får du her mest for pengene. Tzatziki er fin servert med litt tilbehør og grillet brød. Spiste en Melinas salat med blekksprut og kone tok en gresk salat. Desserten får du fra huset når du betaler. Alt smaker hjemmelaget og kan anbefale stedet!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, jelrikb
Anmeldt 4. september 2018

Atmosfæren og servicen var super og nydelig mat.
Etter lunsj tok vi etter slag kort, noe som ble godt mottatt.
Vi kommer tilbake neste år!

Takk, ingero898

Reisende som så på The Captain's Restaurant, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i The Captain's Restaurant? Del dine erfaringer!