“Hellas beste Restaurant?”

Taverna Petros
Vurdert som nr. 16 av 138 Restauranter i Parga
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vært i Hellas med seilbåt i mange år. Denne koselige familierestauranten serverte den beste maten vi noensinne har fått i Hellas. God stemning, hyggelig betjening og fantastisk mat med gode porsjoner. Virkelig verdt pengene og et besøk!

Takk, tonem93

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Å Veldig populært sted blant grekere, lurt å bestille bord.
Rask, snill og profesjonell servitør. Vi bestilte bakt feta med sesam og hønning, squash boller, lamme koteletter og ribbe. Alt var sååå deilig. Jeg fikk vann i munnen bare å skrive dette;-) Store porsjoner, ekte smak og atmosfæren. Anbefaler!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Jedynka
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Rett og slett en perfekt opplevelse, utrolig hyggelig personale, utrolig god mat og en helt ubeskrivelig behagelig atmosfære!
La dem velge maten og du får en ekte gresk opplevelse, eller så kan du smake noe av det beste parga har og by på av kjøtt, fant denne perlen på slutten av oppholdet og endte med og gå her 5 dager i strekk!
Anbefales på det sterkeste!
PS: billigere en man skulle tru!!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, joachimm188
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Beste langtidsgrillet kjøttet jeg har spist på lenge.
Hyggelig betjening og ble godt tatt i mot.
Her er det bare å nyte sjokolade desserten☺
Billig ble det og

Dato for besøk: juni 2018
Takk, runeh291
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Deilig mat og masse mat. Kjempegod service. Alltid smilende dem som jobber der. Hyggelig der,rent og pent er det også.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, elinh474

Reisende som så på Taverna Petros, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Taverna Petros? Del dine erfaringer!