“Tradisjon med ny vri”

Vurdert som nr. 15 av 137 Restauranter i Parga
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk matopplevelse i havna i Parga. Kjøkkenet lager deilige tradisjonelle greske retter med en fantastisk ny vri. Veldig smakfullt, og absolutt den beste pastitio jeg har smakt noen gang. Kleftiko er også å anbefale på det sterkeste. God husvin. Vi kommer tilbake når vi besøker Parga igjen.

Dato for besøk: september 2021
20  Takk, vatnecha

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

God mat og fin utsikt. Rettene ser profesjonelle og eksklusive ut. Vi ble veldig fornøyde! Anbefaler å ta turen hit dersom du er i Parga.

Takk, Rebecka L
Anmeldt 30. september 2019

Et sted å gå når du vil ha litt ekstra service og mat litt forskjellig fra hva de fleste tavernaer i Parga har. God service og vennlig personale. Vi spiser alltid der minst en gang når vi er i Parga.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Dags_destinations
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Perfekt plassering på havnen. God middelhavsmat og litt kult og fint lokale. Musikken var også av det mer moderne slaget. Behagelig spisested

Dato for besøk: juli 2019
Takk, BrithaS1
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig personal og fin blanding av moderne og greske smaker. Litt treig servering på slutten, virket om de ville holde terrassen synlig opptatt med kunder. Flott utsikt fra terrassen og lun atmosfære.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, ronaldhR7195QC

Reisende som så på Aegis Dine&Drink, så også på

Parga, Preveza Region
Parga, Preveza Region

Har du vært i Aegis Dine&Drink? Del dine erfaringer!