Anmeldt 7. september 2018

Dette hotellet ligger i en flott grønn hage, stille og rolig ennå det er veldig nært sentrum. Store fine rom med gode senger. Vertskapet tar vare på gjestene sine på en flott måte. Hit reiser vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Torill V
Anmeldt 30. mai 2018

Store greie rom. Romslig terrasse vendt mot stor bakhage, som kunne vært stelt bedre. Minimalt med kjøkkeutstyr, glass av ymse slag; begrenset med spisebestikk. Gode senger. Høy pris for leie av aircondition. Middels renhold.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, arvhenni
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Vi har bodd på Perivoli 3 ganger. Et veldig hyggelig sted med fine, store leiligheter. Kort gange til sentrum og bystranden. Ca. 1 km til Valtos. Kikki, som driver stedet er svært hyggelig. Anbefaler stedet for alle som ønsker et rolig sted å bo.

Dato for oppholdet: juli 2017
4  Takk, Vivik72
Anmeldt 20. januar 2016

Vårt rom var veldig bra. Stille, rolig usjenert. Hyggelig vertskap.
Beliggende kort spasertur fra sentrum og bystrand og med restauranten Tsimas som nær nabo.
Mulig det var tilfeldigheter, men vi så kun 1 mygg i løpet av denne uka og det var ikke på Perivoli. Deilg å slippe å klø seg ihjel når man er i Hellas.
Vi vurderer dette stedet i år også.

Dato for oppholdet: mai 2015
2  Takk, ErlingNT
Anmeldt 12. september 2015 via mobile enheter

Helt greie rom, hotellet ligger i grei gå avstand ned til sentrum, renholdet på rommet kunne vært bedre, det er stor forskjell på størrelsen på rommene, og ute arealet kunne vært stelt mye bedre, men total sett greit sted å bo for ei uke sent på høsten

Dato for oppholdet: september 2015
2  Takk, HNBW