“Elsket det!”
Anmeldelse av Med Parga

Med Parga
Vurdert som nr. 20 av 134 Restauranter i Parga
Anmeldt 27. juli 2020

Dette er et av mine favoritt steder i Parga. Den vakreste utsikten, Nydelig mat, fantastisk atmostfære, gode drinker og sist men ikke minst super service. Anbefales på det sterkeste! om du befinner deg i nærheten ta turen innom- helst i 20:00 før solen er gått ned

Takk, Karetekristian123

Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Stor wow-faktor når man nyter utsikt og solnedgang med fantastisk mat og drikke.
Vi bestilte 3 retter med tilhørende drikke og var meget fornøyd med alt sammen.
Kan spesielt anbefale dessertmenyen.
Sammen med god service ble dette en herlig helaften.
Bord reservert om to dager.

Dato for besøk: september 2019
Takk, bmbroen
Anmeldt 4. september 2019

Topp utsikt med solnedgang over Valtos stranda. Må oppleves
Topp mat, og topp service.
Alltid hyggelige og service innstilte Som jobber der
Må bare oppleves
Her gir jeg topp karakter og 10 poeng av 10 mulige

Dato for besøk: september 2019
Takk, Jan Erik E
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Her får man noe helt annet en de øvrige tavernaene, så hvis man ønsker litt avveksling kan dette stedet anbefales. Herlig 'lounge' feeling med god plass mellom bordene og spennende nymoderne design. Når dette toppes med god mat og STORE porsjoner kan det bare bli bra!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 384mariusj
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt å dra til Med.
Og for en Wow factor.
Nydelig plass høyt over Parga og Valtos beach,hvor solnedgangen er et must å få Med seg.
Sønnene våre spiste spearribs, den beste de har spist, noen gang.
Min mann og meg spiste lammeskank.
Vi skal definitivt tilbake før vi drar hjem.

Dato for besøk: august 2019
Takk, MeretheM31

Reisende som så på Med Parga, så også på

Parga, Preveza Region

Har du vært i Med Parga? Del dine erfaringer!