Stille og vakkert

Steinstrand med koselig restaurant. Passe stor uten mye bråk og vannsport. Båt til Parga på... les mer

Anmeldt 14. september 2019
bmbroen
Karlstad, Sverige
Flott strand

En flott strand ca 20 minutter fra Parga. Småstein. Utrolig klart vann. Ok restauranter i området... les mer

Anmeldt 7. september 2019
GeirT_12

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

En flott strand ca 20 minutter fra Parga.
Småstein. Utrolig klart vann.
Ok restauranter i området for en grei lunsj.
Vær obs på hvilken solstoler som velges.
Noen skal ha 30 Euro for 2 stoler og parasoll. Dette hvis du ikke bor på hotellet som er tilknyttet stranden.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, GeirT_12
Anmeldt 12. juli 2019

Vi tar morgenturen over «fjellet» som en fin start på dagen. I rolig gange tar det Ca 1time og 20 minutter inkludert stopp ved kirka på toppen. Turen er knappe 5 km fra bakeriet der stien går opp til du er fremme. Mye av turen går gjennom olivenlund og det wr skygge. På stranden er det god plass og god mat å fåkjøpt

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, Knut B
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Lichnos beach er en fin strand av småstein. Her er det rent og rikelig med solsenger og et område uten solsenger dersom det er å foretrekke. Her er det også to utleier av tråbåter, SUP’er og kajaker i tillegg til et par restauranter. Det går båter mellom Parga og Lichnos Beach flere ganger daglig. Selv om det var juli når vi var der, var det ikke overfylt av mennesker. Anbefaler Lichnos Beach

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, anjakristineg
Anmeldt 29. april 2019

45 min ventetid på en Pasta Bolognese som smakte lungemos og hundemat. Her er det bare å styre unna. Ha medbragt lunsj hvis dere skal til Lichnos Beach. Ingen alternative spisesteder her. Stranden er dog ok og vannkvaliteten fantastisk (kaldt i vannet ifht inne i Parga)

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, ThorGunnarFrogner
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Ligger ca 4km sør for Parga. Kan gå eller ta båt til og fra Parga havn.
Flott strand med strandstoler i forskjellige priser. Gode restauranter rett bak stranda.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, thors537