“God mat, og fantastisk service!”
Anmeldelse av Rouga

Rouga
Vurdert som nr. 20 av 1 352 Restauranter i Thessaloniki
Kjøkken: Gresk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Supergod mat, og veldig hyggelig betjening. Hvis du vil ha gresk mat, så bør du ta turen innom!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kiakristoffers1

Anmeldt 7. september 2016

En koselig, stilig og service på topp. Vi gikk hit tre kvelder på rad, hadde forskjellige retter hver dag, og alt smakte fortreffelig.

Dato for besøk: september 2016
Takk, May-Brit A
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Svært bra mat av utsøkte råvarer i en veldig hyggelig gågate i Thessaloniki sentrum. Vi var der to kvelder midt i høysesongen, likevel var det minst like mange lokale gjester som turister. Vennlig og oppmerksomt personale.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Tone R
Anmeldt 24. juli 2016

Thessaloniki har mange gode spisesteder, men dette stedet er i mine øyne blant de aller beste. Nydelig beliggenhet, veldig hyggelig og oppmerksomt personale og sist, men ikke minst, fantastisk god mat. Vi spiste der to kvelder og bestilte mange forskjellige retter, og felles for alle var gode råvarer som var tilberedt på en måte som fikk smaken fram på enestående måte. Dette er en av de beste mousakkaene jeg har smakt i Hellas, og dessertene var virkelig noe for seg selv: Nydelig sjokolademoussé og en moussé laget av yoghurt.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Trond G
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Så denne restauranten på Tripadvisor, og bestemte oss for å besøke den. Vi ble absolutt ikke skuffet. Her var det topp mat og topp service. Veldig hyggelige, og allikevel profesjonelle.
Kommer garantert tilbake:)

Dato for besøk: august 2015
Takk, Dyne72

Reisende som så på Rouga, så også på

Thessaloniki, Thessaloniki Region

Har du vært i Rouga? Del dine erfaringer!