Fin strand, klart vann

Fin strand. Klart og grønt vann. Veldig fint. Mye mennesker. Ha med sandaler, da stranden er bare... les mer

Anmeldt 22. august 2017
agrindis
Sørum, Norge
Fantastisk strand

Båttur som endte opp ved denne fantastiske stranda. Guttene koste seg med å svømme gjennom og rundt... les mer

Anmeldt 3. juli 2017
Marit Mo G

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Skiathos
fra USD 1 347,01
fra USD 1 575,31
Anmeldt 16. juli 2016

Den mest fantastiske stranda jeg har vært på. Nydelig vann, vakkert, fredelig og helt ut taverna og solsenger! Bildene lyver ikke....så vakkert er det !!!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, IngerLiseK6
Anmeldt 12. juli 2016

Denne vakre stranden, kjent for sitt krystallklare turkise vann, er et sant ikon på Skiathos. Stranden avgrenses av en portal av kalkstein, og det skal visstnok bringe lykke å svømme gjennom den. Badesko eller slippers kan anbefale, for de runde steinene er pene, men litt vonde å gå på. Husk at det er ulovlig å ta med stein fra Lalaria.

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, johannev0
Anmeldt 15. juni 2016

Denne stranden når du kun sjøveien, men det går båter fra havnen hver dag. Den består av hvite rullesteiner, og det gir et utrolig lys både på stranden og i vannet. Vannet går i farge fra lyseblått til turkis, og er det klareste vannet jeg har sett. Jeg var der for 30 år siden og fikk endelig oppleve den igjen nå. Den var like uberørt og vakker nå som da. Det er kanskje den vakreste stranden jeg har besøkt.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Smiletrollet
Anmeldt 21. september 2015

Denne stranden MÅ besøkes når du er på Skiathos. Det går båter dit fra oldtown i Skiathos. Ta med badesko da det er rullesteiner der. Pass på at det ikke er for mye vind når dere reiser ditt.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Knut På B
Anmeldt 16. september 2015

Jeg likte det grotten du kunne svømme under og fargen på havet. men stenene var ikke så gode og gå på så jeg anbefaler og ha badesko på.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, 121Rufus