Fantastisk strand

Anmeldt 3. juli 2017
Marit Mo G
Must se :)

Dette er en strand man bør ta med seg på en rundtur, verd å se og legge til i minnebanken. Det går... les mer

Anmeldt 29. desember 2016
J9494VTtoma
Lillestrøm, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Skiathos
fra USD 1 349,52
fra USD 1 578,26
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Båttur som endte opp ved denne fantastiske stranda. Guttene koste seg med å svømme gjennom og rundt flere ganger☺

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Marit Mo G
Anmeldt 29. desember 2016

Det går båter fra Skiathos gamle brygge til denne destinasjonen hver dag og den er bare tilgjengelig med båt.
Ta en tur rundt øys, eller leui deg en båt (men ikke alltid man får låv til å kjøre på denne siden av øyen med leid båt, dette pga. sikkerhet.

Dato for opplevelse: juni 2016
1  Takk, J9494VTtoma
Anmeldt 16. juli 2016

Den mest fantastiske stranda jeg har vært på. Nydelig vann, vakkert, fredelig og helt ut taverna og solsenger! Bildene lyver ikke....så vakkert er det !!!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, IngerLiseK6
Anmeldt 12. juli 2016

Denne vakre stranden, kjent for sitt krystallklare turkise vann, er et sant ikon på Skiathos. Stranden avgrenses av en portal av kalkstein, og det skal visstnok bringe lykke å svømme gjennom den. Badesko eller slippers kan anbefale, for de runde steinene er pene, men litt vonde å gå på. Husk at det er ulovlig å ta med stein fra Lalaria.

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, johannev0
Anmeldt 15. juni 2016

Denne stranden når du kun sjøveien, men det går båter fra havnen hver dag. Den består av hvite rullesteiner, og det gir et utrolig lys både på stranden og i vannet. Vannet går i farge fra lyseblått til turkis, og er det klareste vannet jeg har sett. Jeg var der for 30 år siden og fikk endelig oppleve den igjen nå. Den var like uberørt og vakker nå som da. Det er kanskje den vakreste stranden jeg har besøkt.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Smiletrollet